IŠVYKA Į VILNIAUS ORO UOSTĄ

Rugsėjo 17 dieną 2d klasės mokiniai išvyko į ekskursiją po Vilniaus oro uostą. Jos tikslas buvo susipažinti su bendrosiomis oro uosto saugos taisyklėmis bei jo darbuotojų darbo specifika.

Jau prie pagrindinio įėjimo mus pasitiko gidė, kuri palydėjo į išvykimo salę. Pabuvojome bagažo skyriuje, administracinėse patalpose, pasivaikščiojome po laukimo salę. Gavę identifikatorius, perėjome kontrolės vartus.

Antroji ekskursijos dalis buvo kupina netikėtumų. Sulipę į autobusą, važinėjome uždaroje oro uosto teritorijoje, iš arti apžiūrinėdami lėktuvus. Apsivilkę specialiąsias liemenes, išėjome stebėti besileidžiančius lėktuvus. Nuvažiavę į priešgaisrinio gelbėjimo stotį, pamatėme didžiules gaisrines mašinas. Ugniagesiai parodė ir papasakojo apie savo automobilius, aprangą ir įrangą. Kiekvienam iš mūsų leido pasėdėti mašinos viduje. Paskui, įjungę sirenas, pademonstravo gesinimo žarnos veikimą. Buvome sužavėti, turėdami galimybę palaikyti ją rankose ir "užgesinti ugnį"!
Iš ekskursijos grįžome patenkinti, nes praleidome gražią, emocijų pilną dieną. Norime padėkoti Viktorijos mamai, padėjusiai organizuoti šią išvyką!