Keliauti, patirti ir mokytis…

Prasidėjus vasaros atostogoms mokytojai, vadovaudamiesi  šūkiu: "pamatyti, išgyventi, patirti, pažinti", penkioms dienoms išvyko progimnazijos Globėjo pėdomis – į ekskursiją į Žyveco Beskidų kalnus. Apsistojome pas mūsų draugus Jono Pauliaus II pagrindinėje  mokykloje – žaviame Cisieco miestelyje, kuriame mus pasitiko labai šilti, draugiški bei rūpestingi žmonės.
    Savo dvasinę piligriminę kelionę pradėjome nuo Čenstakavos (Čenstochovos), apsilankydami koplyčioje su stebuklinguoju paveikslu. Nuvykę į Dievo Motinos šventovę Rychvalde patyrėme daug gražių įspūdžių. Mus pasitikęs kunigas įdomiai pasakojo apie bažnyčią bei  patepė visus šventuoju "džiaugsmo" aliejumi. Nors Garbingo Popiežiaus gimtinėje – Vadovicuose –   esame buvę ne kartą, užsukome ir šios kelionės metu.. Čia žavėjomės interaktyviu šv. Jono Pauliaus II muziejumi. Braukdami ašaras dar kartą išgyvenome mūsų Globėjo gyvenimo kelionę – nuo tėvų   iki Dievo namų.

Cisiece meldėmės unikalioje Šv. Maksimiliano Kolbe bažnyčioje, kuri yra vadinama "vienos paros stebuklu". Mus pasitiko  klebonas Vladislav Novobilski, kurį į kunigus įšventino ir į šią parapiją paskyrė kardinolas Karol Voityla. Buvome sukrėsti klausydamiesi garbaus ganytojo pasakojimo apie bažnyčios statybas, kurios tuometinėje Lenkijoje buvo griežtai uždraustos ir tik ištvermės ir neįtikėtinos drąsos charizmatiškojo kunigo Vladislavo bei Cisieco gyventojų dėka 1972 metais ši šventovė atvėrė tikintiesiems duris.
     Stūksančių kalnų apsuptame Ščyrko miestelyje pakilome į aukščiausią Žyvieco Beskidų viršūnę (1257 m.), nuo kurios atsivėrė įvairiaspalviai vaizdai. Nemažai pastangų įdėjome pasiekdami dievo Motinos šventovę. Kopdami į Matysekos kalną (609 m.) apmąstėme Kryžiaus kelionės slėpinius, apžiūrėjome įspūdingas prof. Mečislavo Dzvigaj skulptūras.
     Smagu bus prisiminti ekskursiją į Sidabro bei Veličkos druskos kasyklas, kelionę į Zakopanę, apsilankymą termo baseinuose.
     Esame labai dėkingi mūsų nenuilstančiai direktorei Janinai Vysockai, kuri progimnazijos 20 – mečio proga organizavo tokią puikią ir nepakartojamą piligriminę kelionę, kad galėtume pajusti šv. Jono Pauliaus II meilę kalnams.
     Atostogos – gražus metas, kurį galima skirti išvykoms, knygoms, nuotykiams, tad 21-uosius mokslo metus pradėsime pailsėję, kupini naujų minčių ir idėjų.