Integruota pamoka „Menu mįslę keturgyslę“

Naujienos

Advento laikas – ypatingas: laukimo, ilgų žiemos vakarų, ramybės.  Seniau tokiais vakarais sekdavo pasakas, mindavo mįsles… O dabar, ar mokame ne tik užminti, bet ir atspėti mįslę?

5d klasės mokiniai, dalyvavę integruotoje lietuvių kalbos ir technologijų pamokoje, turėjo puikią galimybę parodyti, kokių moka mįslių, ar geba pasukti galveles ir įminti mįsleles. 

Pirmiausia mokiniai, padedami technologijų mokytojų I. Mikonis ir K. Jankovskos,  atliko gražių kalėdinių darbelių: atvirukų ir eglučių, kurios puikiai tiko mįslei užrašyti, patiems pasidžiaugti ir   draugams parodyti. Visi darbeliai buvo įdomūs, originalūs, atskleidžiantys mokinių fantaziją ir darbštumą. Taigi pamoka prasidėjo mįslių konkursu, kas daugiau įmins, kas gudriausias ir greičiausias. Juk mįslę įminti – darbas tikrai nelengvas, nors su lietuvių kalbos mokytojomis daug mįslių  skaityta ir atspėta, bet mįslės pačios įvairiausios, nepanašios, primena uždavinius, kuriuos reikia išspręsti. Penktokai įrodė, kad daugumą mįslių jie sugebėjo įveikti, nors buvo ir tokių, kurių atsakymų niekaip nepavyko atspėti.

Integruota pamoka atskleidė, kad penktokai ne tik darbštūs, moka rungtyniauti, bet svarbiausia suprato, kaip įdomu išmokti naujų dalykų, mokytis mąstyti, surasti atsakymą, kaip galima įdomiai praleisti ilgus žiemos vakarus, o  per šventes  smagu pradžiuginti savo darbeliais artimuosius ir draugus.

Neringa Januševičienė, Loreta Mažeikienė

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos